• info@persepolistile.ir
  • 035-3199
چیدمان مجازی
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

انواع کاشی از نظر کاربرد

image

کاشی ها را می توان از نظر کاربرد دسته بندی کرد این دسته بندی با هدف استفاده راحت تر و کمک به انتخاب درست برای مشتری انجام مبگردد. دسته بندی از لحاظ کاربرد از این جهت دارای اهمیت است که مثلا شما نمی توانید کاشی دیوار را روی کف کار کنید.

 

کارخانه کاشی پرسپولیس پکیج کاملی از انواع کاشی ها را در اختیار بازار  قرار می دهدو تنوع تولیدات این مجموعه می تواند تمام نیازهای سرامیکی را پاسخگو باشد تولید کاشی کف، پارکت، پله، دیوار، دکوراتیو، نما و ...از تولیدات این مجموعه میباشد.

 

کاشی کف

کاشی کف نوعی کاشی است که برای تزئین کف استفاده می شود. کاشی های کف با خاک رس پخته می شوند. و مشخصات مختلفی دارد. کاشی های کف مقاوم در برابر فشار و سایش و ضد رطوبت هستند کاشی کف تولید شده در پرسپولیس دارای سطوح متفاوتی می باشد که مشتری می تواند بسته به مورد استفاده  یکی از آنها را انتخاب نمایید این سطوح عبارتند از:

-مات

-ترانس

-پولیش

 

 

 

 

 

 

کاشی دیوار

کاشی دیواری نوعی کاشی مناسب برای دیوار اتاق ها ، آشپزخانه ها ، بالکن ها و ... است. کاشی ها دارای خواص فیزیکی پایدار ، ضد لغزش ، مقاوم در برابر لکه هستند. نیازی به نگرانی در مورد نظافت نیست و به طور کلی می توانید از آب یا الکل طبی برای تمیز کردن کاشی های دیوار استفاده کنید. به طور کلی ، کاشی های دیواری را می توان به ۲ دسته کاشی دیوار داخلی و کاشی دیوار خارجی تقسیم کرد.داخلی برای اتاق، آشپزخانه و سرویس بهداشتی و خارجی برای نما، دیوار حیاط و پارکینگ مورده استفاده قرار میگیرد. در کاشی هایی که با کاربرد نما تولید می شوند کاشی پرسپولیس تولیدات کونیک را به بازار عرضه نموده است  که  زیبایی و ظرافت خاصی را به نما می دهد.

 

 

 

کاشی دکوراتیو

در کنار کاشی دیوار و کف کاشی های دکوراتیو نیز یکی از محصولات کاشی پرسپولیس می باشد این نوع کاشی زیبایی و جلوه خاصی به فضا می بخشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

imag

.Copyright 2024 All Right Reserved

  • انتخاب زبان