• info@persepolistile.ir
  • 035-3199
چیدمان مجازی
محصول مورد نظر خود را سرچ کنیدو سپس Enter را فشار دهید

انواع سطح کاشی

image

در مورد کاشی ها ، همانطور که همه می دانیم انواع مختلفی وجود دارد که افراد کاشی ها را بر اساس سطح ، جذب آب ، تکنولوژی و غیره متمایز می کنند.

 ابتدا در صنعت کاشی ، کاشی ها عمدتا دارای دو نوع کاشی بدون لعاب و کاشی لعابدار بود. کاشی های بدون لعاب طراحی آنها بسیار ساده است و فقط سطح صیقلی دارد. در مقایسه با کاشی های بدون لعاب ، کاشی های لعابدار فقط در ابتدا سطح مات دارند ، اما می توانند رنگهای زیادی داشته باشند. با توجه به توسعه کاشی ، فناوری جدید در  زمینه چاپ و لعاب، کاشی های لعابدار جایگزین کاشی های بدون لعاب شده است. در مورد کاشی های لعابدار می توان سطح را مات ، صیقلی و غیره انتخاب کرد.

 

مات: به این معنی است که سطح ، نور را جذب می کند و نور را منعکس نمی کند. و سطح نمی لغزد 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاشی پولیشی: سرامیک های با بدنه پرسلان پس از پخت از بافتی فشرده و متراکم و سطحی زبر برخوردار هستند. خاصیت زبری برای سرامیک هایی که با هدف استفاده در فضای خارجی تولید میشوند نوعی امتیاز محسوب میشود اما برای نصب در فضاهای داخلی به خصوص برای فضای داخلی با کاربرد مسکونی اکثر مصرف کنندگان به دنبال نوعی از پوشش سرامیکی هستند که دارای جلا و درخشش بالا باشد و به نوعی جایگزین مناسبی برای پوشش سنگ طبیعی باشد. برای پاسخگویی به این تقاضا تولید کنندگان باید سرامیک های کف با رویه شفاف و براق را در سبد محصولات خود داشته باشد.

پرداخت و پولیش سطح سرامیک: با استفاده این روش بر روی سرامیک پرسلانی (خام و یا لعاب دار) سطح محصول تا درجه ای بسیار ریز پرداخت میشود و سرامیک به شفافیت سطوحی مانند سطوح شیشه ای میرسد. این پرداخت و پولیش توسط یک خط از ماشین آلاتی  با برس های متنوع و در طی یک فرآیند جداگانه پس از تولید سرامیک انجام میشود.اصطلاح سرامیک سوپر پولیش معرف ویژگی سطح پرداخت شده و بسیار صیقلی سرامیک میباشد که خود باعث درخشندگی و جلای بسیار زیاد این دسته از محصولات میگردد.

 

 

کاشی ترانس : براق (ترانس) نوعی کاشی های لعاب دار هستند که سطح صاف و براق دارند و تابش نور خوب است. متفاوت از سطح صیقلی ، جلوه براق از لعابی است که در کاشی استفاده شده نه از نتیجه صیقلی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاشی پانچ دار: سطح کاشی سطح کاملاً صاف یا صیقلی ندارد. به طور کلی ، این معادل سطح کاشی ها دارای حس سه بعدی است و دیگر یک سطح صاف نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

imag

.Copyright 2024 All Right Reserved

  • انتخاب زبان